22.56 - SATURDAY EVENING.

Sitter i detta nu - eller ja, nu tar jag en liten paus - och ser på fotboll. Det är La liga för min del. Ser på Real Madrid för att vara exakt och de spelar inte så jättebra. Men äh, nog kan de allt ta igen det eftersom att det är en halvlek kvar.

Söndag imorgon, vilket innbär att jag ska läsa nästan en hel bok. Bra planering Ida, riktigt skickligt.. Hade även tänkt slöa en del samt se 'Söndagsparty med Filip & Fredrik'. I morgondagens program ska Zack Braff medverka. Ja ni vet, han från Srubs. Det blir intressant.

Förresten, så måste jag verkligen tipsa som en blogg som jag precis har börjat att följa och det är Bloggkonstnären. Hon målar verkligen superfint!

Har funderat ett tag på att läsa någon bildkurs (vad det nu heter. Men måla ska jag iaf göra). Ska göra det om jag får tid över i tvåan eller trean för det skulle vara roligt :)

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0