17.41 - MY SATURDAY.

Jag vaknade vid halv tio, vilket var väldigt ovanligt för att vara mig. Brukar vanligen sova till minst 11.30. Låg och läste ett tag ur en av mina favoritböcker - Breaking dawn. Sen jyrade jag på vilket innebär att sitta vid datorn, äta lunch, packa badväskan osv. For och simmade vid tolvtiden. Det blev 40 härliga längder. 1000m alltså. Nästa gång blir det nog lite fler, men idag orkade jag inte för har en sanslös träningsvärk i ben och rumpa. Annars så har man mestadels tagit det lungt. Åt lite godis, vilket verkligen inte var bra sådär efter träningen men åh vad gott det var. Allt smakar så mkt bättre efter träning.

Hade tänkt börja simma varje lördag för det är så himla härligt. Man blir väldigt lugn i kroppen, och sen om man unnar sig lite lördagsgodis fastar inte allt på kroppen. Haha!

Nu hade jag tänkt städa lite, om jag orkar. Har dammsugit, men sen återstår det ju renbäddning, skurning och dammtorkning. Det låter väldigt jobbigt just nu, men det är ju så himla skönt att sova i rena sängkläder i ett rent rum. Om man har rätt musik till, så går det nog.

Fotbollstittande blir det ikväll. Sverige möter Danmark. Man får hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0