17.48 - SATURDAY AFTERNOON.

Jag går i perioder när det gäller musik och just nu är jag inne i en lugn period. Annars blir det nog rätt mycket rock och punkliknande låtar.

På tal om något helt annat så är jag grymt sugen att kika på Grey's anatomy. Har de första boxarna så det skulle passa mig perfekt att lägga mig i soffan med laptopen på magen och hörlurarna på öronen. Grey's anatomy är helt klart en av de bästa serierna! Så ja, det lär bli några avsnitt nu i helgen om jag börjar att kika nu.



Har alltid varit något av en serienörd och detta är de jag brukar/brukade titta på.

Grey's anatomy, One tree hill, Gossip girl, Gilmore girls, Desperate housewives, The OC.. Det jag älskar med serier är att de är som väldigt långa, härliga filmer som man aldrig ledsnar på.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0