19.55 - MY THOUGHTS.

Jag skulle vilja skriva ner mina taknar just nu. Men får inte ner orden.. En smula frusterande.

Justnu vill jag köpa ett par läckra klackar. Gärna ett par fina ankleboots för det är så fint. En annan sak som jag skulle vilja ha är en systemkamera och lite fotokunskap också (gärna lite skicklighet i photoshop, - det vore great). Sen skulle jag ju spara till en mobil vilket är prio ett eftersom att min är så gott som fallfärdig. Ungefär.

Min ytterst härliga förkyldning fortsätter. Det är väldigt mysigt att ha ont i ena örat, tung skalle och känslan att hela skallen är fylld med snor. Väldigt härligt som sagt. Nä, nu ska jag inte vara så bitter och hitta på något bättre för mig. Vad vet jag inte riktigt, kanske en dusch snart. Kanske tar jag mig en välbehövlig dusch, dricker en kopp citronté och äter min tredje clementin. It sounds like a plan.

Och förresten så måste jag verkligen titta på Titanic för det är världens bästa kärleksfilm. Ingenting slår den rullen. Sen att kläderna är fullkomligt underbara är bara ett plus.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0