23.14 - SATURDAY.

Vaknade strax efter åtta. Eller jag blev rättare sagt väckt. Åt lite frukost för att sen åka till Hapranda för att gå på Ikea. Hittade ett vitt nattduksbord. Har det i svart, men eftersom att varenda dammkorn syns på svart så ska jag byta. Gick runt med familjen och kikade på lite olika saker för att sen slå sig ner och äta lunch i restaurangen. Det var helt gudomligt gott.. Gick sen runt på sportaffärer och på intersport hittade jag en mysig mössa med matchande vantar. Det lär behövs nu i kallare tider..

Skulle ha räknat en massa matte idag, men det blev tyvärr inte mer än några tal eftersom att jag sov i flera timmar på eftermiddagen och sen har annat kommit i mellan. Men imorgon, blir det andra bullar. Passande, för det är kanelbullens dag. Haha! Kan iaf trösta mig med att jag börjar kunna Naturkunskapen som jag har prov i på tisdag. Det är ju alltid nånting.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0