17.41 - SATURDAY.

Idag har jag tagit en tripp till Luleå med bland annat Emma. Gjorde hål i naveln vilket gjorde lite ont. Inte så farligt. Därefter åt jag en supergod baguette på Dagoberts och sen blev det shopping. Hittade ett petrol-färgat linne på Gina, en lila farfarströja från H&M, en turkos kofta från stadium och sen köpte jag också lite nödvändiga saker som hårnålar och snoddar..

Nu sitter jag hos Emma och tar det lungt. Ska vara här i ett tag till och sen ska jag fortsätta chillandet hemma. Kanske blir det att kolla på när sverige spelar på tv. Fotboll alltså.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, visa en gärna en bild på din navel sen.

2009-09-05 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0