19.23 - WEDNESDAY.

Denna onsdag började på räddningstjänsten som alla andra onsdagar. Jag hade sjukt roligt idag. Vi fick åka branddbil, krossa fönster och klippa i bilar. Haha! Efter att ha varit på räddningstjänsten blev vi skjutsade till manhem där framtidsmässan ägde rum (alla program från furuhed vad där för att ge info till eleverna). Jag och två till höll i HLR, och det gick bra. Fick agera försökskanin för stabilt sidoläge. Haha!

Ikväll skulle jag ha gjort en massa matte, men fattade ingenting så la bestämt ifrån mig boken. Matten går lite sisådär just nu. Det är inte mitt starka ämne om man säger så, men om jag ska få det yrket jag vill ha så måste matte b läsas. Lite less blir man ibland, men det är väl bara att bita ihop.. Istället för att göra matte så har jag skrivit färdigt mitt arbete om ledgångsreumatism. Det känns bra. Nu har man bara trettioelva prov att plugga till. Nu innan praktiken börjar är det väldigt mycket i skolan.

Snart börjar Idol. Great!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

2009-09-30 @ 22:39:26
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0