23.11

Imorgon ska jag upp tidigt. Eller tidigt och tidigt, vid nio blir det väl. Det känns som att jag ska på skola imorgon, men det är det inte utan jag, en tjej från klassen + tre skottar ska till Haparanda. Det var tänkt att en till skulle med, men så blev det inte. Känner mig inte supertaggad, men har man sagt att man ska får man hålla det. Nåja, det blir nog bra. Negativ ska man inte vara.

Tänkte lägga mig om en stund, eller ja om en timme senare lär det väl bli. Jo, förresten - såg ju My sister's keeper och filmen var väldigt bra. Sorglig som tusan, men fin.

Nu ska jag sluta svammla och hitta på något vettigt, vad nu det kan vara. Sitter förövrigt och tittar på David Letterman show.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Trist med sorgliga filmer =(

2010-04-17 @ 13:56:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0