long time no see.

Ni får ursäkta mitt lilla blogg-uppehåll som jag har haft i veckan. Har nämligen kämpat med läxor och bloggen har hamnat vid sidan om.

Idag är det fredag och det är veckans bästa dag, helt klart! Gjorde ett matteprov imorse som jag var grymt nervös inför, men det gick nog rätt bra. Hoppas jag. Annars så har det inte varit en vanlig skoldag, utan skolan hade en innebandyturnering. Jag var dock inte med, orkade inte. Satt och tittade på, och åt slisk. Man skulle klä ut sig, och även publiken skulle göra det om de ville. Jag och Lina klädda ut oss till patienter. Vi såg ut som psykpatienter med våra blåa kläder. Haha! Efter att ha suttit några timmar i sporthallen (fick träsmak i rumpan) så fick jag hämtning hem..

Har rensat hela min garderob idag. Det känns himla bra att få det bortgjort! Fick hjälp av mami så det gick lite lättare, hehe.

Gjorde en kladdkaka med citron i, för en stund sedan. Den är på kylning, men snart får jag hugga i.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0