movietime.



Blev sugen att kika på film, som jag oftast blir på kvällen. Har länge haft i åtanke att se på filmen My sister's keeper men det har bara inte blivit av. Man skjuter upp saker och ting som alltid.. Har hört gott om denna rulle och man ska tydligen gråta floder så det låter ju bra. Jag som gråter till böcker, filmer, you name it kommer med stor sannorlikhet fälla en tår eller två.

Ja, då var ju frågan - ska man orka se den ikväll eller får det bli morgondagens nöje?

Fick värsta löpnings-ilet just nu. Min kondis gällande jogging ligger så gott som på noll just nu, men är sugen att bygga upp den. Tänkte inte fara ut på någon överdrivet lång sträcka, men nånstans måste man ju börja.. Nä, ska försöka tvinga ut mig imorgon.

Beställde ju en skinnjacka tidigare i veckan men blev sugen att köpa en till, från H&M. Den är inte i äkta läder, men det gör ingenting. Nåja, får vänta och se hur skinnjackan som jag beställde ser ut innan jag beställer nånting.



PUSS

Kommentarer
Postat av: LISOU

Åh, den filmen är ju så bra! Och så sorglig!

2010-04-08 @ 23:31:36
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Den filmen vill jag också se!! :)

2010-04-09 @ 08:57:06
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0