shopping.

Idag hade jag ledigt från skolan. Min far fyller 50 år så det fick bli en 'familjedag' i Luleå. Missade ändå bara två lektioner så det var inte så farligt. Hittade en hel del på stan, eller ja pappa var snäll och betalade en del. Som tex löparskor, löparjacka samt hörlurar. Usch vad bortskämd jag lät. Men ja när jag skrev hittade menade jag köpte. Haha.



Älskar färgen på min nya, fina löparjacka. Jackan kommer från Craft.



Dessa kommer från Nike, som ni kanske ser. Hehe. De är verkligen skitsköna.



Var tvungen att införskaffa mig lite nödvändigheter som tagit slut. Rengörning från Nivea, maskara från Maybelline samt värmeskydd/antifriss från Tigi. Den luktar mums vilket är ett plus.



Koss-hörlurar. Älskar dom redan. Ljudet är helt underbart! De kommer att komma till väl användning till både dator och ipod.



Köpte även en söt liten väska.

Något mer än så tror jag inte att det var. Men har säkert glömt något. Jo juste, köpte 5 par strumpor från H&M. En nödvändighet.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0