the vampire diaries.



Imorgon ska jag kika på min nya favorit - The vampire diaries. Om du inte har sett serien så måste du se denna underbara, spännande serie.. Längtar som tusan tills jag får se vad som nu ska hända. Gah, nu fick jag värsta serie-cravingen. Älskar som sagt serier & jag tröttnar aldrig. Hittar bara nya. Haha.

Det blir även att se en gammal favorit imorgon vilket är Grey's anatomy. Har följt denna superhärliga sjukhusserie sedan start och har ännu inte tröttnat. Hoppas att det dröjer länge innan serien slutar, för vad är bättre än lite dramatik i sjukhusmiljö?



Dessa är mina favoritserier: One tree hill, Grey's anatomy, The vampire diaries, How I met your mother, Desperate Housewives & sen har jag följt OC, Gilmore girls osv.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

riktigt fin bild i headern!

2010-04-08 @ 21:30:01
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0