crosses.

Hejhopp! Idag har jag som många andra dagar sovit alldelens för länge, till att börja dagen med. Har drömt konstiga drömmar inatt som de senaste nätterna. Konstigt vad det kan finnas skumma saker i hjärnan som tumlar runt när man sover.. Hur som helst, så har jag tränat styrketräning idag. Det var väldigt skönt men det tog emot lite att ta sig till gymmet idag. Men när man väl har kommit igång, så var det värt i slutändan att släpa sig till gymmet.

Har bokat upp ett par spinningpass i den närmsta framtiden och det känns grymt, eftersom att spinning är en av de roligaste men jobbigaste träningsformerna jag vet. Vilka endorfinkickar man får!

Klockan börjar bli alldelens för mycket, - och jag som lovade mig själv att ligga i sängen för att sova innan klockan slog 01.00. Det gick ju great..

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0