long time no see.

Det är sjukt länge sen jag har uppdaterat bloggen. Flera veckor sen. Men har bara inte haft någon lust att skriva här. Så vad har hänt? Jag har tränat och bara tagit det lugnt. Jag har även fått bort ett stort orosmoment/ångest, vilket var väldigt skönt. Eftersom att jag har en tendens att tänka alldelens för mycket och om det är något jag oroar mig över maler det på i hjärnan, kändes det som att en enormt stor vikt lyftes från mina axlar.

Tror det blir lite mer aktivt här i bloggen framöver, för det är rätt skönt att skriva av sig.


Min favoritlåt just nu. Älskar ett par låtar av Biffy Clyro. För en vecka sen hade jag aldrig hört dem tidigare, och nu älskar jag dem.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0