thursday.

Vaknade vid elva/halv tolv. Fixade lite mer kläder i klädhängaren. Rummet blev himla mysigt med den.. Annars så har jag städat lite och det tänkte jag fortsätta att göra strax. Tänkte dammsuga, skura, dammtorka samt renbädda..

Var och gymmade i eftermiddag. Det blev ett bröst, axlar och tricep-pass. Det gick inte superbra, men det gick iaf. När jag kom hem blev det mat och nu sitter jag här. Tänkte ta tag i städningen strax och kanske vara ute i solen.
Senare ikväll blir det träning igen, - spinning. Trevligt!

På tal om trevligt så blir det roligt med tjejkväll imorgon. Jag och ett par vänner tänker äta tacos, basta, dricka & ha det allmänt trevligt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0