thursdag.

Det är några dagar sen jag har bloggat, men har inte haft någon som helst lust.. Den större delen av veckan har gått att plugga engelska, till engelskaprovet som gjordes idag. Tyckte att det gick bra, men några slarvfel har jag säkerligen gällande gramatiken.

Just nu sitter jag och klurar hur jag ska skriva den dära förbaskade essän som vi skriver i svenskan. Om jag skullle säga att det går bra, vore den en ren och skär lögn. Kommer ingen vart, men hoppas att spärren släpper och fantasin börjar att flöda.

Imorgon är det fredag och det innebär skola till 12.00 och sen ska jag ut och äta lunch. Det blir även träning och lite godis till Let's dance.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0