TUESDAY.

Hello dudes, jag klev upp för ungefär en timme sen. När jag hade vaknat började jag steka kyckling för att sen äta kycklingsallad. Mumsigt var det, men väldigt mättande. Nu är jag proppmätt. Haha!

Jag är väldigt sugen att beställa ett par nya glasögon. Jag har läsglasögon, alltså dålig syn på nära håll. Är sugen på ett par som är lite inspirerade från 70-talet.


Det vänstra paret har jag fastnat för, eftersom att de är fulsnygga och väldigt coola.

Igår beställde jag en väldigt söt sommarklänning, så nu är avslutninsklänningen mest troligt klar.


Tycker att den är fruktansvärt söt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Tycker också de till vänster va snygga o kläningen jättesöt :) o din header blid är grym



Kram

2010-01-05 @ 17:51:23
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0