BICYCLE RIDE.

Kom nyss hem från en härlig cykeltur. Det har varit molnigt hela dagen, men nu på kvällskvisten tittade solen fram. Det blev riktigt varmt. Vägen där jag cyklar är underbart fin. Hästar och kossor står vid vägkanten på de gröna ängarna.


Cykeloutfit. Blev lite småsvettig efter allt trampande, hehe. Vet att jag är blev som ett spöke, - det har inte varit så jättevarmt här uppe men nu i veckan ska det bli bättre väder. Det skulle tydligen bli varmt imorgon så då blir det att bättra på brännan. Och ja, jag ser vitare ut på bild än vad jag är i verkligheten. Haha.


Lite halvflummig bild, med halva ansiktet och tio dubbelhakor. Men det får duga.

På cykelturen träffade jag på ett par mysiga djur.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0