MUSKELBYGGE.

Varför har jag inte uppdaterat bloggen? Alltså ärligt talat så har jag helt glömt bort bloggens existens. Så kan det visst gå..

Har den senaste tiden börjat bygga lite muskler. Jag har gymmat ett bra tag, men nu kör jag lite mer hårdträning. Mitt mål är att bli biff. Haha nejdå, men det är fint att vara vältränad enligt min åsikt. Hur som helst, så har jag inte haft någon skola idag så har varit i Luleå. Hittade lite smink och underkläder. Jag tänkte inte köpa något speciellt så det var ju bra att jag fick med mig lite nödvändigheter.. Inhandlade en ögonbrynspenna och en concealer från Make up store. Concealern var helt grym! Cover all mix, hette den.

Annars så har jag styrketränat idag. Det blev bröst, axlar och tricep. Sen kör jag ju mage på alla min pass. Försöker bygga upp lite magmuskler, hehe. Det lär ta ett tag, men man måste ju börja nånstans.

Ikväll var jag på spinning, för första gången på väldigt länge. Det var nog över en månad sen jag spinnade. Lite ovant var det, men det gick bra.

Nu känner jag mig dock förkyld. Otrevligt nog. Orkar inte vara sjuk just nu.. Har ont i huvud och hals så ska lägga mig strax.

Börjar 13.40 imorgon, inte illa.

PUSS (orkar inte läsa igenom inlägget, så det kan vara en del stavfel. Ha överseende!)

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Underbar header !

2010-06-09 @ 10:39:54
URL: http://www.jpic.se/
Postat av: liindblaads

har du testat den nya oboyn med daim smak ?

det har jag och ja tänkte hissa den ! vad gör du ?

2010-06-09 @ 10:59:01
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0