hurt.



Jag har fastnat för denna låt. Big time! Så himla härlig.. Idag har jag inte pysslat med någonting särskilt. Tog en lång sovmorgon till klockan tolv. När jag vaknade sken solen för fullt och vädret var minst sagt underbart. När ljuset är sådär bra blir man väldigt fotosugen, men jag får allt vänta några dagar innan jag kan fota. Gah, vill ha kameran helst nu. Men den kommer nog på måndag eller tisdag, så det är ju bra.

Idag har jag en flottardag och ingen som helst träning. Så måste man få ha ibland. Har redan smällt i mig en portion kladdkaka och cola. Ojoj, hur ska detta sluta?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellen

Älskar den låten !!!

2010-03-09 @ 16:36:59
URL: http://ellengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0