MY DAY.

Dagen började bra, förutom att jag gick miste om en sovmorgon men det är inte hela världen. Jag åkte till Haparanda för att gå på Ikea samt lite sportaffärer. Åt en god burgare på max och allt var frid och fröjd tills jag började få väldigt ont i magen när jag traskade runt på Ikea. Det blev bara värre och värre vilket har innburit att jag har fått ligga och vrida mig i smärtor hela eftermiddagen. Har aldrig haft sådär ont i magen i hela mitt liv. Har haft 'magsjuka' eller vad det nu var. Har spytt ett flertal gånger och mått allmänt dåligt.. Som tur var gick det hela över vid åtta-tiden ikväll. Firade att jag inte längre hade magvärk genom att först se på The ugly truth och sedan The hangover.

Tänkte sova på en stund. Ta en lång sovmorgon samt försöka göra lite läxor.. Hoppas att jag slipper må lika dåligt imorgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0