TODAY.

Idag har jag först och främst lyft lite skrot. Har aldrig styrketränat sådär hårt, men det är bara härligt. Vad som inte är fullt lika härligt är träningsvärken som kommer att infinna sig i min stackars kropp imorgon.. Gymmade även igår vilket innebär att jag knappt kan röra armarna. Ja, detta betyder att jag måste styrketräna oftare.

Var även och hämtade ut min kamera idag och blev drygt två tusenlappar fattigare. Det sved, men det var kameran värd. Den är liten, söt och tar fantastiska bilder. Måste installera  lite (om man nu behövde det) för att sen kunna visa lite bilder på bloggen.

Jo justja, detta har varit en historisk dag - jag har spelat tvspel. Woho! Haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0