relief.

Har inte bloggat sen gud vet när, men har verkligen inte haft någon lust och har därför låtit bli att hänga här på bloggen.

Har gjort engelska nationella idag och det känns grymt jäkla skönt att ha det bortgjort. Vet inte hur läsdelen gick, men man får hoppas på det bästa.. hade lite smått ångest inför hördelen, men den gick bättre än förväntat.

Det känns underbart med fredag. Solen skiner och det är allmänt härligt, förutom att jag är halvsjuk. Hoppas att jag inte åker på inluensan som går. Den skulle tydligen hålla i sig i en vecka.

Nu ska jag vänta unngefär tio minuter innan jag kliver på bussen som tar mig hem. När jag kommer hem så ska jag se på min nya favoritserie - The big bang theory.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0