Like a prayer.



LOVE, LOVE, LOVE.

Jag älskar karlns röst. Den är helt underbar alltså. Förresten struntar jag i att han har rökt lite hasch (nu menar jag inte att jag är för hasch, men ni fattar) jag älskar han ändå. Haha

Kom förresten hem från HP för en timme sen. Diggade filmen och biosällskapet. Vi var 5 pers och det var allmänt trevligt.

Imorn ska jag se på skidor (LOVE) och sen måste jag färdigtställa lite läxor och även klämma in lite gymträning. Kanske jag springer på bandet alternativt kör på crosstrainern. Känns som att jag behöver bränna lite.

PUSS

Kommentarer
Postat av: CJ

Han är verkligen grymt bra!

2010-11-24 @ 14:03:20
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0