good mood.

Igår var jag inte riktigt mig själv. Jag var helt orkeslös, sjukligt trött och allmänt död. Idag är jag i all fall hyffsat pigg och glad. Vaknade vid halv sju idag, åkte med halv åtta-bussen in till kalix för att sitta på bibblan och vänta i en timme eftersom att jag skulle träffa ett par andra sjuksköterskestudenter i min grupp. Inga problem att sitta på ett bibliotek i ensamheten. Lyssnade på morgonpasset och läste min nya bok Safe Haven av Nicholas Sparks. Mysmorgon.
Var klar med dagens dos av grupparbete vid halv elva. Gick sen och åt en kycklingsmörgås, sjukt gott!
Nu är jag hemma och slöar. Tänkte fortsätta att läsa min bok innan jag drar iväg på en promenad. Sedan på eftermiddagen ska jag också iväg och träna, men det blir på gymmet. Härligt att träna, när man väl har tagit sig ut.
HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0